Lullaby

Imorse tog jag och flickorna en roadtrip till Ikea. Nya barnglas matchande morsans så nu är storjänta nöjd 👍 påfyllning i den tomma t-shirt hyllan åt lill jäntan och en förnyad ponny klänning åt den stora. Korv å glass på ikea. Fort och kvickt backat in å parkerat perfekt brevid kundvagnarna vid kupolen. Tront på självaste *** att mina andra bilnycklar å husnycklar hänger kvar på vagnen på Ikea på mitt nyckelsnöre. Bara att stoppa tillbaka flickorna i bilen direkt efter jag tatt ut dom och köra tillbaka. Tur i oturen och glömskan hade någon snäll en precis lämnat in dom. Inne på ica fick båda åka vagn en stund och så kommer de en man från höger om hyllan och tänker gå ut framför, det första dottern bräcker ur sig högt och stollt är "du får vänta på din tur" 😂 
Idag hade jag sån tur att syrran hade bokat in morfar som barnvakt åt flickorna så vi två kunde smita iväg på bio, Jurassic World! 
Den filmen kommer stå på min filmhylla så småning om👏
 
 
 
 
https://m.youtube.com/watch?v=w1uDMcIXCnY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0