Titan kliv

Kvälls fiske är lika bra som dagsfiske. Jag ger oss ett stort pluss poäng för att ha gått vilse på en ö, knappt en km bred och 2km lång. De va både spännande och helt underbart! samtidigt som jag nästan höll på att skita på mig.
 
Skrev jag ungefär för 2veckor sedan, sen blev det aldrig av att fortsätta för jag "ska bara" så glömms dä bort..ett par gånger..
 
 
Jag måste åka över till den ön igen 😍 Haiko fick följa med oss, han älskar att åka båt. 
 
Mitt i natta traskade vi runt här och letade efter båten med vårt lokalsinne vi glömmt hemma
 
I söndags åkte jag och hälsade på en gammal vän, en av mina gamla hästar, Fjellans Ingabritt "Britta". På hemvägen kände jag hur tårarna rulla sakta ner för kinderna, precis som när jag kramade henne. 
 
 
 
Nu ska jag och pappsen strax se på Lucifer och ta en kvällspilsner med ostkrokar tä! Och en snus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0