saknar

Ord kan inte beskriva vad jag längtar ut i skogen. Till friheten, till fåglarnas kvitter och känna hur underbar naturen gör en. 
 
Nu har jag intagit sänglänge med liten som snott mobilen och lyssnar på blinka lilla stjärna på youtube. Den lille i magen försöker ta sig ut med både en rak höger och en sne vänster och ett antal karate blandat med kung fu sparkar. Gubben sitter å spelar. Men inte länge tä! hähä! ;)  nu behöver jag snart något att tugga på. Han med för den delen, så fort lilla damen somnat. Hon vaknade och blev jätte pigg efter att hon somna i bilen på vägen hem från pappa. 
 
Idag nös jag så jävla hårt att jag sträckte ljumsken. Snacka om gammal...men mest skyller ja på foglossning ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0