Kvälls skrivande

Tänderna är borstade och pjamasen på!
Idag var jag till en sjukgymnast som kände och klämde på mina revben. Han kom fram till att jag har en ordentlig överbelastning i magmuskel fästet som är fäst vid revbenet. Han låste också upp några låsningar i ryggen, de är bland de skönaste jag gjort! Magic! 👌
De kittlades så skönt att jag skratta. 
Den gubben vill jag ha hemma! Jag fick också ligga på en säng med elektroner på magen så att musklerna skulle pumpa runt och in nytt blod för att snabba på de.
Level 15 kom jag upp i! 
Om 2veckor ska jag tillbaka och se om det blivit bättre 🙂
 
Idag fick jag också smörgåstårta, ryser för att det är så gött! 
Hundarna är kvälls kissade i regnet och båda barnen sover och har fått sina gonatt pussar ❤
Hundarna ligger och sover och lilla Micke sover i sängen, den stora är portad från sängen för han drar upp så mkt skit och kissar på fötterna när han har bråttom ute.
Gått igenom och sorterat barnkläder, som ett helt gympass, tsunami vågor under rattarna.
Imorgon ska det borras säng! (ben)
Köpte ett par skit snygga nya mörkbruna sängben för ett par veckor sedan, självklart är det fel fäste på dom. Men de hindrar inte mig från att stöppa dit som! Nu kommer borren fram! 
 
 
Här är lite av min salladsodling. Jag har odlat den själv😉 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0