Frukost

Serverar frukost på hotellet idag till söndag. Fiser man i otakt på personaltoan fladdrar dörren nästan upp..plastdörrar..
Tur man får gratis kaffe iaf 😊
Game of thrones förstörde halva min natt. Måste titta klart! 
 
"Alfakrull" är @ på norska på tal om något 😆
 
Inatt ska jag sova utan mina flickor 😓 de verkligen skär sönder mitt mammahjärta ❤
Förra veckan överraskade jag Annabelle med en sänghimmel och en ljusslinga. Mina prinsessor ska ha de bästa 😻 Hon älskar när jag tänder slingan när vi ska sova
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på snapchat? :D

Svar: Jennifer Kajs tror jag, de va min syster som fixade åt mig
jenniferbadasskajs.blogg.se

2017-08-17 @ 19:35:09
Postat av: Anonym

Jenniferkajs var det inte :)

Svar: jjenniferkajs
jenniferbadasskajs.blogg.se

2017-08-17 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0