Fredagsmys

Fredagsmys med hundarna i soffan med en uppladdning hårdmackor och mjölk. Fast jag har choklad i kylen. Chips i byrån. Godis i skålen. Popcorn i skafferiet, kakor..flera sorter. Glass i frysen. Så äter jag ändå hårdmacka.  Oftast brukar jag vara sugen på gosaker mitt på dagen, sällan på kvällen faktiskt. 
Hämtat mer halm idag, va och hämta ett par säckar i förrgår? Har typ en halv bal hoss syrran som ska ner hit :) 
Imorrn ska jag och lilla packa mera! Sen ska vi fiska med hubbagubben! Och fika på sjön! Bästa som finns! En kopp kaffe och en bulle eller kaka mitt på sjön. De kallar jag dejt! 
 
Nu ska jag snart krypa ner och göra Annabelle sällskap. Hon sliter på sin mor må ni tro. Igår morse kl 4 låg hon vaken i sängen och när hon märke att jag vakna när hon små prata börja hon göra klick ljud med tungan. Typ som åsnan i shrek. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0