1 Älgfluga

Precis duschat klart. Innan de va jag ut på en ridtur i skogen. Älgflugorna börjar bli ettriga nu men vi klara oss med bara en, som landa och flög iväg lika fort. 
Hundarna blev avmaskade idag då fröken tant pudel åker kana på arslet över mina mattor. 
Nu börjar magen kurra..igen. Blir nog macka med stekt ägg och lite te. Haha va gammalt de låter, "och lite te" ^^ 
 
Så sjukt sugen på att fiska, hela tiden, goda jävlar som simmar runt i sjön! Sist vi fiska fick vi en ganska stor firre, men de finns större och en sån ska jag ha i min frys!
 
Nu har min naturliga hårfärg kommit tillbaka. Trivs ganska bra i den men ska nog göra lite slingor eller nå skit sen ändå :) 
 
Igår tog jag modet till mig och mosa en STOR janne-långben som sprang runt på mitt golv, med ett kuvär! Och jag torka upp den med bara 2 dubbla våtservetter! ImI 
Dom är så snuskiga så här års, snuskiga små äckeln som nästan sitter och hänger på rutan och ska in. 
 
Annabelle har somnat och jag ska strax springa ut och ge hästarna kvälls hö, håret ska bara få torka lite till först.
Igår åt hela familjen på Milano, MMMMmm MMMMm MMMMm, dom vet hur man gör en Kajs mätt i magen, och Annabelle fick en extra klubba av dom innan vi gick :) 
 
Just ja, sprang in på Kicks för ett par dagar sen när vi va ute på lite shopping. Jag lukta igenom nästan hela sortimentet, jag är dömd att bära samma parfym livet ut. Faan hur de luktar! URK! Gammal tant eller liten 13årings parfym, URK! 
 
Nej, nu svälter jag snart! Byebye
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0