Jag ser de snöa

Helvete jävla fucking snö..vad du kan fara åt *****  har snart 2dm utanför dörrn. kallt är de å. Idag flyttade min ena kanin, hon som blev kvar vid huset. Damen på gården ville så gärna ha hon, 3gånger! sen skulle jag hämta ho, sen skulle ho ha na. Sist vi va där och hämta sista sakerna hade jag kaninen nerpackad i en kartong i bilen och skulle precis åka så kommer hon ut och säger ännu en gång att hon vill sååååå gärna ha hon, hon å hennes andra tant kompis. Ja ja tänkte jag och släpa upp kartongen igen och släppte ut kaninen. Vi kom då överens om att jag lämnar över ansvar och slipper oroa mig över att hitta ett hem åt hon (kan bara ha en kanin där jag bor nu). Ja två dagar senare får jag ett sms att jag måste hämta hon nu till helgen. Nu hade jag sån jävkla tur att en gammal bekant kunde ta hem hon till sina kaniner. Så himla onödigt och tråkigt velande. De kostar ju lixom en slant för mig att åka dit varje gång hon ångrar sig då de är en bit mellan. Så idag har jag och Annabelle kollat på bawta stora kaniner, klappa getter, får, höns m.m 
Annabelle hade så kul och jag blev varm i hela mamma hjärtat av att se min dotter så lycklig bland alla djur ❤ Så nu har jag bara mina 3 bushundar och en kanin och två fiskar hemma 😊 och gubben och lilla Annabelle såklart 😃
 
Nu börjar jag bli kissnödig nästan en gång i halvtimmen. Någon liten ligger och sparkar mig konstant på kissblåsan 😅  
 
Idag blev det potatisgratäng och köttbullar med bea till lunch. Älskar gratänger! Så krämigt och gott! 
 
Idag lyckades jag även få Annabelle att leka lite ute i snön, hon hatar nästan snön hon med. Efter drygt en kvart hade hon totalt tröttnat påd eländet. Hon vill inte ens åka pulka denna vinter..än så länge iaf. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0