Dagens

När fantasin tar stopp...
 
Dagens kläder : Jeans & t-shirt & fleece skjorta och raggsocker!
 
Dagens frisyr : liten tofs av håret i fram (bak på huvvet såklart! )
 
Dagens parfym : ingen, men oftast Black rose
 
Dagens frukost : havrefras
 
Dagens middag : hemmagjord pizza
 
Dagens humör : pigg och seg till och från, precis som de ska va när man har en bulle i ugn! :) 
 
Dagens fundering : ska jag göra någon ner styling/renovering/tillpiffning med mitt trim? färga håret? Kommer jag någonsin att älska en häst som jag älskade Robban? 
 
Dagens vill ha : en lycklig familj (som jag har :) ) och ett eget litet stall, gud vad jag saknar de. Helt eget, helt själv. Bara jag och min häst/ar, möjligtvis en inhyrd då jag egentligen bara vill ha en. Och ett nytt badkar på trimmet ;) och en godispåse, och langos, å korvratäng! 
 
Dagens smink : mitt vackra ansikte
 
Dagens sanning : jag hatar fortfarande målade ögonbryn! 
Min Birk Borkason! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0