21november

Jaha nu har jag kasta i färg i huvvet. 
Nu ska jag värma mina frysna små fötter framför brasan med en kopp te, som en äkta tant! ;)
Nu har magen börjat växa med raket fart! Lovely! 
Har raket tvättat hela dagen för lilla fröken fick magsjuka inatt. Alla 3 lär sova gott inatt. Vi hann precis somna så kom de en ny omgång, 4gånger, nej 5gånger. Och mellan gångerna va de bara att byta i säng, byta kläder, torka torka torka. Ögena var två stora kryss imorse..
Idag var vi iväg till min mammas grav och satte dit ett fint ljus, det är årsdagen idag. Annabelle tog upp en av änglarna som vi satt där och gosade med den, sen satte hon tillbaka den. Fina lilla dotter <3 Innan vi gick fick hon en slängpuss av Annabelle. <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag utmanar dig att lägga ut 5 av dom hemskaste bilderna på dig själv (som du själv tycker är fulast) :D Sånna bilder som man bara vill gräva ner i skogen någonstans

Svar: Ska bli!
jenniferbadasskajs.blogg.se

2016-12-01 @ 03:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0