Kalas

Äntligen är det någon som fyller år! Jag och dottern har vart på 2års kalas för min systers son. Efter både kakor, glass, maränger och tårta med kaffe tä är jag mätt i magen. De blev vi båda hahaha.
Fick låna ut Britta som barnponny så ungarna fick åka några varv på gården. Sen tyckte dom att moster skulle rida så jag fick å hoppa upp ett varv. 
 
Precis vart ut och fin åkt lite med biln, hämta min sadel, handla, handla igen på nästa affär ( men dom hade ändå inte de jag skulle ha, handla igen imorgon.. ) tanka. 
Min ena hund löper, min andra hund står på sidan och torr juckar fast han är sedan flera år tillbaka kastrerad. Katten välte matskålen frön fönstret. I övrigt har jag ont i ryggen och ena skulderbladet. Jävla kärring som sover snett! 
 
Har vart vaken sen typ halv 4 imorse..då va de dags att gå upp tyckte Annabelle..med barnet i famn sprang jag på toa, där i köket sitter my love och rullar chokladbollar! haha, stackarn kunde inte sova inatt för han fastna vid datan. Söt som han är sa han att jag kunde ta sovmorgon så tar han ut hästarna, JAAAA TACK!! hopp i säng! :D 
Sen halv 4 till ungefär klockan 8, låg Annabelle och drog mig i håret. De va den sovmorgonen de. 
Jag har sovit 2 hela nätter på snart ett år xD 
 
 
 
Igår blev den här lilla rackarn nyklippt. Imorrn är det hundarnas tur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0