Hoppla pålle

I förrgår gjorde Britta sitt första galopp ombyte. Idag på vägen hem gick vi förbi en gubbe som hoppa fram mellanåt med sin oranga jacka och motorsåg i skogen, mycket stolt! När jag köpte hon för snart 2år sen kunde hon bara springa rakt fram, inte stå still mer än 2sekunder MAX, hon slog med huvet och var rädd för precis allt, till och med stenar som hon själv sparka iväg. 
Jag och Annabelle har preics ätit kokt korv med bröd, skit gott! Dock snodde nästan hon allt mitt bröd haha. Nu har hon precis somnat i mitt knä och jag sitter och halvsover och tittar på Elementary. 
Micke fick sig en makeover idag. 
 
 
 
Nu blir de lite såndäringa The Originals och en snus! Men först ska ja släpp en prutt.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0