Ett minus

Saker jag tycker mindre om
 
Super negativa människor är precis lika hemska som super SUPER överdrivet sociala och glada ( då menar jag en sån där människa som hörs heeela tiden med sin super exalterade röst som nästan hänger över en och munnen på denne går från ena örat till andra örat och allt som kommer ut är egentligen bara pladder pladder pladder för den är så överdrivet social ) uch! Det har jag verkligen svårt för haha ^^ 
 
När min snus är slut. 
 
Sånt här jävvla klet nästan alla tjejer/"damer" använder i ansiktet, fondation, puder och allt de heter. För det första ser de torrt ut. Sen när det ska in med flera nyanser, en på näsan, en under ögonen, en till strecket på kinden, och en till resterande delar av ansiktet, tyfis ?? Jag tycker att det rent ut sagt ser äckligt ut på nära håll. 
 
Ouppfostrade hästar, kan va som en dålig dag på gymmet ungefär. 
 
Falska människor, uppskattas väll egentligen inte av någon? 
 
Hundhår, HATAR det, med hela mitt hjärta. Fast jag är hundfrisör :P 
 
Lösnaglar
 
 
Sönder färgat hår..varken fint eller snyggt. spelar ingen roll vilken färg.
 
Människor som är så pass fixerade att passa in att..de är de enda dom gör. 
 
Målade ögonbryn ( sånna här tjocka och stora. små streck som ögonbryn är inte heller snyggt ) 
 
När allt är vitt. ( hus/rum, rum i hus, alla rum i hus ) ALLT från golv till tak och "innehåll", möbler, icke möbler. Vitt är jätte fint, och ser väldigt fräscht ut, men när allt är vitt förutom typ en kaffekopp som kanske kan ha några blå eller rosa blommor på är det inte snyggt längre.
 
Super höga klack skor.
 
Halft genomskinliga kläder. Vart tog resten av tyget vägen?
 
När någon äter upp mitt godis, eller matlådan man sparde och är så grymt sugen på. Tomt, tomt tomt tomt.
 
När någon badar sin hund en gång i veckan. Det är vanligare än vad man tror, speciellt bland utställnings folk.
Skulle aldrig falla mig in, möjligtvis en gång i månaden. 
 
Folk som dränker sig i parfym. Ett eller två sprut, beroende på hur mycket det luktar, helt ok. Men när du gick för typ en halvtimme sen och de fortfarande luktar kanske du ska ta en dusch, eller två istället, om du nu luktar så illa att hela flaskan behövs.
 
Att vänta på folk som ska och "måste" sminka sig/platta/locka håret hundra år. 
 
Kryp, jag tycker inte om kryp av nått slag.
 
När någon säger "gud vilken snäll häst du har" efter att dom tex har fått ta in den från hagen, hållt på och borsta och greja, prova rida. Så berättar dom hur "hemsk" deras är. "så där skulle jag aldrig våga göra med min". Visst jätte kul att höra att han/hon är snäll osv, men de har vi jobbat fram. Många tror att "snälla" hästar föds med att dom redan kan allt, att dom vet hur man ska uppföra sig m.m. Kan jämföras ungefär som att hunden lär sig inte själv att den ska gå fint i koppel. 
Och absolut, vissa lär sig fort, andra tar mer tid. 
 
Fisk. Jag är inte alls ett stort fan av fisk, men de har blivit mycket bättre än innan :) jag tycker dock att mycket fiskrätter, typ gratänger luktar jätte gott! 
 
Lukten av katt (skit och kattpiss)
 
 
 
 
ja...jag hör nog inte hemma i Stockholm iaf :P :) ;) 
 
Och jag har tyvär inte så många nya bilder då min telefon och laddare halft brann upp under en laddning förra veckan av batteriet, så slänger in några jag har i min ljuslila rosa data som inte alls matchar varken min soffa eller mina gardiner. 
 
 
 
 
 

 
 
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0