Snusets saga

Jaha här kommer det! 
 
Hur du går tillväga för att lägga in en snus :D från burk till läppen :D med bilder, lol! 
 
annars ibland kastar jag in den på tungan och trycker upp den med tungan.
 
eller så tar jag bara en nypa och trycker upp den, pirrar fint i magen!
 
 
 
Hur fan kommer man upp på en häst?
 
Tar i utav helvete. Nejdå. Rider man barbacka är det bara att ta sats och hoppa upp, men man får passa så man inte hamnar på andra sidan, dock har jag aldrig själv lyckats med det men alltid kul när det händer någon annan HAHA! eller stå på en pall/tunna och lägga över benet och hoppa upp på så vis. 
Med sadel stoppar du in foten i stigbygeln och hoppar upp. Men det går lika effektivt att använda en pall/tunna. 
 
Vad gör man med hästar förutom att rida/mata dom?
 
Tittar på dom. Man kan äta upp dom! 
 
Jag tränar även lite nh med min stora häst, jobbar med lydnad från marken med korta ord. 
Man kan göra mycket olika med dom. 
 
Har dock inga bra bilder på hon när vi tränar eftersom jag oftast är själv ute i stallet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kungligt! Jag kör på nypan å kastar upp bara :) funkar bättre tycker jag.

Roligt att du gör vad läsarna säger förresten! :D

2016-02-19 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0