Lördag 05.30

Halv 6 imorse ställde sig dottern upp i sängen och började dra mig i håret. På med kläderna och släppa ut hundar och hästar, mocka och göra klart i stallet, alltid bäst och smidigast att göra det på morgonen, och skönast! 
In, hämta dottern i sängen (hon får stanna inne när det är kallt med sin söta pappa medans jag är ute och fryser) äta frukost, borsta tänder på både mig och hon. Kan säga att det är mycket lättare att göra de på mig :P 
Plocka i diskmaskinen, tvätta, leka en stund och titta på tv. Hänga tvätten, plocka ur diskmaskinen. Sen hoppa vi båda in i duschen. Hon gjorde nämligen ansiktsmask igår med potatismos och en söt liten tuppkam. Äta macka. Byta i både våran och hennes säng. Släppa ut hundar och slänga åt hästarna lite lunch. Sen jäklar blev de pankaka! Då blev ja mätt i magen! 
Slänga i en till tvättmaskin. Nu tyckte Annabelle att det var dags för en tupplur, då får hon va inne med sin pappa medans jag göra rent åt hönsen och kaninerna (dom är så snäll så dom sitter tillsammans) skönt att ha alla på ett och samma ställe :) när jag kom in hann jag sitta på datan en liten stund, och hänga tvätten :) dags att leka en stund igen och titta vad pappa gör. 
Göra ren kattlådan för min katt la värsta fisen och fartranden i låda...
Sen har jag tatt in hästarna och vart ut med hundarna och natta hönsen och dottern sover, nu har jag säkert glömt hälften men nu vet ni på ett ungefär vad jag gjort idag. Nu ska jag och ena pudeln fortsätta slåss om ostkroks påsen :) 
 
Gargamel som kan sitta fint :) och Tösen, hon kan ingenting förutom att fisa illa och äta mat.
      
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0