Lite blandat

https://www.youtube.com/watch?v=XpvDZu-GFSY
 
 
10 dagar efter denna bild togs födde jag min dotter ;) :P 
 
Sen drog gubben av min häst skorna för att jag skulle sluta rida...haha xD :P 
 
 
Så istället för att rida mocka ja ur en gammal lösdrift för får nere i Värmland, eller vi gjorde det faktiskt tillsammans :)
 
 
Men han fick så klart springa och tömma dom tunga kärrorna jag fyllt så fint :)
 
9 dagar efter den här bilden kom prinsessan  
 
 
      
 
 
 
Och just nu sitter jag och dricker mitt goda kaffe och dottern sover på soffan, med hundarna och en av katterna, och gubben är på affärn. Satan vad mjölk är dyrt! Men en nödvändig livlina här i livet :D 
 
Idag har jag faktiskt inte ridit, hon får vila i hagen i 2dagar eftersom vi gick omkull sist och det blev en ganska kraftig smäll för hennes del. Imoron blir det nog en skritt runda en kort sväng :)
 
För tillfället har vi 5 hundar i huset, mina 3 och 2 schäfer korsningar, min svarta lilla pudel går och små muttrar lite när han ser den ena av dom men alla är snälla mot varann. Birk valde nog fel vovve att moppsa mot haha! Han får hålla sig till Annabelles biltema gris hahahah. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vågade du rida när du va gravid? :O

Svar: Det är faktiskt mer tjejer/kvinnor som rider under graviditeten än man tror. Hade jag haft en "dum" häst hade jag naturligtvis låtit bli. Jag hoppa inte och "vrål galoppera" inte, utan vi tog små skritt turer och trava lite ibland. Jag är otroligt glad att jag gjorde de, på så vis slapp jag det mesta av foglossningen, jag hade i princip alla muskler kvar vilket jag verkligen behövde under förlossningen, och jag återhämta mig läskit snabbt efter förlossningen :)
jenniferbadasskajs.blogg.se

2016-02-25 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0