Sista fredagsmyset

Sista fredagsmyset va igår, för år 2016! ;) Idag är de lördagsmys ända till efter kl 12.00 Chips, godis och julmust!
 
https://www.youtube.com/watch?v=joWd2P-6keM
 
2017 blir jag tvåbarns mamma, en flytt är inplanerad, vem vet, kanske kommer de en havremoppe också? De vet man aldrig! Just nu sitter jag på hastnet dagligen, men nästan inget faller mig i smaken, som är som baken.
Jag vill ha just de där lilla extra!
En kort beskrivning på min häst : snälla kloka bambi ögon, färg spelar ingen roll, svarta knän, rund rumpa, svansen ska inte gå in mellan skinkorna, modell något grövre, ganska kort och kompakt hals (men inte för mycket) är de en skäck ska den se ren ut i färgen (alltså inte som om man kastat färgen hej villt) inte för lång rygg. 
Och på tal om inget hade jag 5+ grader ute idag, inte en snöflinga i sikte! 
 
Snart får jag se många fina smällare och raketer! Hundarna kunde inte bry sig mindre..ingen av dom reagerar ens. Alla 3ligger och sover helt obrytt, en på rygg och snarkar för fulla muggar! Dom andra 2ligger raklånga på sida helt avslappnade :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0