Today

Började dagen med att möta min dotters vacka leende när hon låg och "jollrade" i sin säng. Min sötnos <3
Byta blöja, ut med hundar, mata hästar, äta frukost, borsta tänder.
 
Idag, var en av dagarna då Britta ( min häst ) gav mig den känslan som bara min tidigare häst Robban gett mig. Robban gav mig alltid en speciell känsla på ett av "våra ställen" när vi galopperade på hemvägen, på en väg och platts där man ser bergen och älven flyta neranför. Att höra hennes hovar slå mot marken i galopp, lätta frustningar, och spetsade öron, se ner på både berg och älv <3
Istället för att leta efter saker som hon "tror" är farliga. Jag är så otroligt stolt över hon. Med tid, kärlek, tålamod och respekt, övervinner oftast allt.
 
 
Min käre vän<3
 
 
 
Min Britta <3
 
 
Just nu sitter ja här, kollar lite på Vampire Diaries ( jag och min syster brukade kolla på de, varje söndag, för flera år sedan, sen blev det att jag missa några avsnitt, och hon fortsatte och kunde ABSOLUT inte se dom gamla med mig eftersom hon "redan sett dom" ;) haha ni vet hur syskon är! Så jag slutade titta på de, och nu har jag sett typ alla andra serier ( som jag tycker är bra eller intressant ), så kvarstog denna! ;) hehe
 
God kvälls snus på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0