Oboy

För tillfället har jag en stor  varm oboy kopp, på min stora;) mage, funkar bra som bord :) 
heeelt slut i ryggstackarn...tur det blir en roadtrip med övernattning imorgon :) snyggat till alla hundar så dom är fräscha och fina så man slipper skämmas ögena ur sig! nejdå, tror dom skämms mer över mig än jag över dom, dom är så fina så i mina ögon hur fula och illaluktande dom än är ibland :) 
 
skitsnön kom tillbaka ännu en gång..fast jag bad den fara och flyga..eller landa i något annat land. Men icke...snö tamefan överallt. 
 
Har hittat världens godaste pizza, som jag åt både igår och idag. 
Va iväg och storhandla i förrgår, så hitta vi sånna där super goda påskägg som man väntar hela året på :D  så är de fel jävla ägg....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0