C-A-N-D-Y

En söndag som denna kunde man öppna dörren utan att knappt märka att den var öppen. Spring is here! Nu slipper man frysa arslet av sig om man tar sig en titt genom dörren. 
 
Spenderat hela morgonen, varje värdefulla minut i min darlings sexiga armar, tillsammans med en stor godispåse som va lika god som han!
Känt mig som tjock version av askungen idag när jag skura heltäckningsmatta. Har man hanhundar har man inga tjocka stora mattor eller heltäckningsmatta, då ska man va glad om man får ha soffan ifred och en matta mitt på golvet.
Känns som lilla bebisen möblerar om i magen. Ser ut så också hahah. 
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=YzKvTFdkatw
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0