Agdorna, mina raptors

( Detta skrev jag någån gång under veckan eller i slutet av förra, min busiga data hade tydligen inte publicerat det )
 
Nu är de klart ute hos hönsen och kaninen Luzifer har äntligen fått flyttat in i värmen. Kaninerna sitter på varsin sida gallret, men mina tuffa Agdor kan flyga över som dom vill :) 
haha började skiva här i förrgår sen glömde jag visst av mig ;) Just nu sitter jag med en kaffekopp efter att ha tagit in mina kära lurv tunnor. 
Hämtat havre har jag gjort idag, eller rättare sagt, Jag, Jocke å Annabelle :)  Annabelle har smakat julmust och de va jätte gott och bubbligt, hon ääälskar bubblor :D Ibland får hon smaka en eller två små klunkar av mig :) 
Idag tröck jag nästan i mig en hel pizza! Undra vad de beror på ;)
Nu, som i nästan alla mina inlägg ska jag göra en SnUs. 
Nu blir de Bones å chips!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0