Nämen nudu

Medans andra pluggar matte ligger jag och och min stora mage med en fet godispåse i sängen å ska kolla på Dexter. Sorgligt nog surrar det en gigantisk snusk fluga i taket, sån där äcklig jävel som inte flyger iväg om den landar på en, sist jag fick besök av en sådan fick jag, trotts min hungriga mage, i panik offra mackan och smula ner sängen. dom vackra blå trodde det var en stor spindel som satt på handen å vägra kliva av..
 
Idag har vi vart hos barnmorskan igen och mätt och lyssnat på mage och miraklet, super bra och perfekt som alltid:)
Innförskaffat ett par till mammabyxor, vilket var väldigt behövligt då magen växer och byxerna krymper:) Måste dock in i laburinten Ikea inom snar framtid och hämta en madrass till hennes lilla säng.
 
 
pusspuss puss puss puss puss my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0