Comin´ in Hot

Trött Trött Trött. Bufe på lyktan och familjepizza, Kajs is mätt. for the moment. Känner mig som en uppstoppad skyltdocka.
Stooor "shoppat" påslakan på Jysk, eftersom Birkjävel tuggat sönder alla.
OjOjOJ youtube funkar, får skit bra internett när de snöat, annars är de segare än en skit som satt sig på tvärn..
Bomb samtalat med Mansons telefonsvarare. Hade en riktig luzifer tornado prutt på g men den drog sig tillbaka när jag skulle släppa ut dess kraft i sista samtalet.  Tur de, stackarn hade nog fått korsdrag i tomrummet mellan örena.
 
 
Om nån bombar mig på sms blir jag så arg att jag blir skitnödig.
Tuggar bara på varje vindruva en elr 2 gånger.
Jag gör världens godaste korvstråganoff.
Trasmattor, ett måste!
Jag har vakna av min egen fis.
Passionsfrukt, mumms!
När jag var liten ville jag bli stor och bli värphöna på Hemköp.
Havrekakor är en av mina favorit kakor.
OlaConny, humor! hahahah. Precis som den nysande pandan. hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0