snart kan de va dags

Känner mig som en strandad valross. Hinner bara gå ifrån toan och sätta mig så är jag lika pinknödig igen. Vaknar flera ggr om nätterna för magen hänger inte med runt när jag snurrar, hehe. Vissa stunder behöver den en egen kudde. Jag tror inte den här bebisen kommer hålla sig inne 7,5vecka till..Börjar få ganska mycket sammandragningar, speciellt när jag gör något. Så nu ligger jag mest i soffan och kollar serier. Lucifer är en riktigt bra serie. Så fort liten har somnat ska godis skålen fram och avsnitt 5 på!
Den lille i magen sparkar så hårt att jag blir helt öm i magen, så ligger den jämt på samma ställe.
 
 
Och innan den sista ska vi ha flyttat klart ut härifrån. Jag packar och gubben lyfter, sexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0