Utmanare redo!

Jag utmanar någon som läser min blogg att själv skriva ett inlägg till mig. 
 
Höll på att bajsa på mig idag på jobbet, igen. Jävla rum nr5. För någon vecka sedan städa jag rummet själv och tv´n hoppa igång. Hjärta i halsgropen!
Idag åkte påsen jag ställt upp dörren med för att det skulle bli mindre läskit, iväg. IVÄG!!! Där stod jag och blåstirra på den blåa ikea kassen som åkte sakta men säkert längre och längre bort. Tills jag kom på att det var för lite saker i den för att den skulle orka hålla upp dörrn. Där stod jag med uppspärrade ögon och glodde som aldrig förr, typ som på en matt svart höjd pickis. Redo att burna iväg för mitt liv. 
 
Jojomensan så kan de gå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0