See the light

https://www.youtube.com/watch?v=ZNra8eK0K6k
 
 
i brist på annat har jag idag klippt gräset, inte nog med att den var tung, den jäveln spottar ut gräset å för pappa har snott uppsammlarn. Bara ä ställ sig å kratta. Rensat ogräs mellan stenplattor och framför garage & stall. Så går det när man inte har någon häst som kan äta av..
 
Var på drängarna under Classic, bästa bandet ever! Jag och syrran bokstavligen röjde dansgölve! Hon med en sliskig liten drink och jag med en kall öl! såklart ;) 
 
Imorgon kommer mina flickor hem. Äntligen! <3 
 
Nu får någon ta och länka lite bra låtar åt mig. Tack! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och pojkvännen gått ifrån varandra?

Svar: De har vi.
jenniferbadasskajs.blogg.se

2017-08-15 @ 19:45:23
Postat av: Anonym

Tråkigt att höra :(

2017-08-16 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0