en två tre

När man tar en kaffekopp tillsammans med en saftig morgonsnus. 
 
Tänk att mina dolda talanger för köttfärslimpa kom fram idag. Jääädrar va gott! Mumms!
Sitter och tittar på Reign nu, världens bästa serie. Jag och Simone sitter och tittar ögena ur oss efter ett skönt bad.
Jobbar imorgon igen sen är jag ledig ett par dagar. Då blir de 4hjulings åk! Om jag överlever hotellets alla spökhistorier som dom andra flickorna skrämmer upp mig med. "Speciellt i källaren, rum nr 6, 10" ja tack tack, där är jag oftast själv..(och gamla restaurangen, men där är inte jag)
 
En vacker dag, ska jag ha min egen pickup. Där ska jag äta bullar på flaket och dricka jordgubbs saft.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beställde precis 2 stockar (dagsfärska) ettan lös från swedishmatch hemsida :D där kan vi snacka saftig morgonsnus :)

Svar: Härligt!
jenniferbadasskajs.blogg.se

2017-08-14 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0