Marknad

Imöra är de marknad, marknads gooodis! Jag ska ha mina engelska kålor, eller är dom franska? 
Så ska vi hämta en ny vagn och en bilbarnstol :) 
Just nu rullar Twilligt på tv'n. Hon och jag har ungefär samma miin nu. Jag är så trött så jag skulle kunna sitta och sova. Men då skulle jag troligtvis tippa sta. 
 
Idag kom de en ny kund, alltid lika kul och trevligt att dom går härifrån nöjda. Jag har aldrig under mina år som hundfrisör haft en missnöjd kund. Inte för att skryta då...bara lite... ;)  :)  
 
De här är tredje dagen i rad jag inte ridit..de känns tomt i själen, så jag får ta mig en snabb tur imorrn om jag hinner. Jag ska nämligen äta LANGOOOS, efter marknaden, med familjen och pappa,  nam nam NAM!  
 
Idag åt jag körv, tre gånger! Så all god hemlagad langos får platts! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0