Som på Manhattan

Efter ett par vedpinnar är de som på Manhattan här. skönt, men väldigt varmt 😍 de va länge sedan jag hade de så här varmt.  På vintern är jag van att ha runt + 8 utanför sovrummet. Nu sitter jag i strumpbyxor å t-shirt å smuttar på äppel cider framför brasan👌
Inte undra på att folk tjockar på sig, fan så gött å sitt här 😎 
Gjorde korvgratäng igen idag, satans gottit!  Och imorse tog vi en långpromenad, jag, Annabelle och hundarna som vanligt. Efter frukost cyckla jag 45minuter och gjorde 35armhävningar. 
Jäklar vad min mage börjar synas nu 😍 och krabaten i den sparkar hårdare och hårdare 😍 Nu är min lilla pöms Annabelle jätte pömsig så nu blir de inge mer idag. 
 
Några svanar som simmade förbi imorse på promenaden 🙂😊
 
Och sist men inte minst, imorrn får någon av er bestämma vad jag ska berätta, eller frågor m.m 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0