Vi syns när vi ses

Somnade på soffan redan vid halv 9 igår kväll. Vaknade runt 1 och hoppade i säng. Sedan blev jag väckt av tåget som går 50m? från vårt hus..dallrar i både fönster och golv när de kör förbi.
Fick sova till 7.30 för Annabelle, då bet hon mig i handen haha. 
 
Har funderat ett tag på om jag ska börja plugga igen. Har hitta en intressant utbildning som är ungefär 1,5år. Ska ringa till vuxenutbildninen imoron. Jag kommer självklart att fotsätta med mitt hundtrim.
 
Nu har Annabelle somnat och sover middag, troligtvis ca en timme som vanligt. Skönt att vila örena en stund. Än så länge har jag bara hunnit med att gå ut med hundarna, hängt tvätten, slängt i en till maskin, gett mig själv och liten frukost, tränat och kollat efter mer utbildningar.
 
Gud vad jag saknar hästarna, inte bara själva hästarna, utan livsstilen. Lukten. Skogen. Allt man gör runt om. De är verkligen ro för själen.  
 
Snart dags att börja med maten. Igår va jag och Jocke iväg och handla julklapp till Annabelle. Hälsade på hennes farfar, och min mormor och morfar. 
 
Sålde min kära baslåda med slutsteg förra veckan. Bättre att den kommer till användning av någon annan är står här i källarn och samlar damm. Den får ju ändå inte platts längre för barnvagnen. 
 
 
Idag har jag bara en hund, en kavalier som kommer in för putts och kloklippning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0