När serierna tar slut

När serierna tar slut får man skarva i med Vampire diaries. Igår gjorde vi ett pepparkakshus och idag fick Annabelle gå lös på de. Smartisarna gick åt först 😊
Alla julklappar är inhandlade och hundarna ligger i soffan och snarkar..jag å snart.
Igår gjode jag min suuuper goda korvgryta. På måndag ska jag skicka in ansökan till min utbildning. 
Fick i mig en väldigt god kopp kaffe idag, snart är de dags för en tä! annars får gubben titta film själv ikväll 😅 som alla andra kvällar. Slocknar jämt på soffan, hinner se max halva fllmen innan ögonen åker igen, i förrgår ca 7minuter. Så chill är de att vara mammaledig större tiden 😂 men idag ska jag vara vaken till kl 9!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0