"Let it snow"

Men vad trevligt med både regn och snö..förra veckan va de +19 en dag.
Storstädat, halft i alla fall idag. Min ena hund va klumpig och hoppa rakt in i sängen och vricka en klo..konstigt nog haltar han inte ens.
Jag och Annabelle har vart på Family house och shoppat strumpor. Och Jocke gjorde köttfärs paj imorse, mumms mumms!
Precis nattat alla djuren, och snart mig själv. Och sprungit upp med deras 40kg säck med mat! Jobbigt, men motion är bra! nu kan jag ta en kaka tä!
Igår va jag och Britta uppe på barnan, blev ett kort dressyrpass.
 
Hundarna börjar rulla in på trimmet, ju mer desto bättre! :)
 
Som vanligt kommer (nya) bilder någon gång. 
 
Och Tösen har inte benet upplindat längre :) nu ska jag försöka ge mig själv massage.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0