Hej vad det går mellan pattar och lår

Bilen besiktad och snart färdig att hamna på blocket. Dags att skjutsa runt min snygga bakdel i någe annat. 
Klippte en enögd hund igår. Råka peta ur de...kidding.. De satt inte där när den kom, och inte fan gjorde de de när den gick.
 En annan hund tömde analsäckarna på mina arbetskläder idag, för typ tre timmar sen. Inte så jävla nice. Jag stinker, som ett helvete! Ett riktigt jävla helvete. Man  fundrar om folk känner de när man går förbi deras hus " "sniffar", ja här har fröken Kajs vandrat"
Nästan så jag behöve gasmask för att kunna umgås med mig själv.
 Duschen skriker efter mig, precis som jag efter den
 
 
Borkaboy
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0