Hej och hå!

Ser att jag fortfarande har ett par ihärdiga följare trotts min frånvaro 💪👀
 
Igår var det valborg. Trevlig valborg på er i efterskott! 🔥
Jag spenderade dagen med att åka rosa trehjuling och äta glass med mina barn🌸👌💖
 
Nu sitter jag i soffan med lilla Simone och dricker kaffe 😇
Jag och gubben har precis ätit glass med hallon😍
lycka för hjärtat 👌
 
I förrgår fick svärfar (farfar) ett litet hingst föl, som jag bara måste gå och titta och pussa på idag 😙
 
Micke drog efter grannkatten igår, de enda jag såg var ett stort damm måln och hans feta lilla rumpa försvinna bakom husknuten hack i häl på katt'n 😂
 
Tog en skogspromenad med alla hundarna igår så jag fick lite ensamtid och kunde vila huvet några minuter, vilket jag inte kunnat gjort på väldigt länge. Gud vad jag saknat de! Jag kände verkligen att en stor del av mig kom tillbaka efter en tids frånvaro från min favorit platts 💖 jag fick lite tårar i ögonen av all skön tystnad till fåglarnas mjuka kvitter  🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0