Februari

Sitter i soffan och luktar på mitt nytvättade hår och känner på bebismagen som lever sitt eget lilla liv.
Den växer så de knakar! Snart får jag kravla mig upp svärandes på mornarna för att komma upp :) 
Idag har jag troligtvis lyckats få med min prins på en härlig ridtur om solen kommer fram, lovely! 
Så skönt med helg, även om jag inte jobbar länge alls på dagarna längre, men med en bebismage som ständigt växer och som ska hänga med överallt blir allt lite jobbigare och tyngre.  Men nu är det snart inte lång tid kvar :)<3
 
Just nu sitter jag och tittar på massa islandshästar, gudomligt vackra varelser! Fortfarande sugen på en sån;) innan jag dör ska jag ha haft en sån i min ägo! 
 
min ena katt Gargamel 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0