faderuttanlej

haha ofta folk läser min blogg fast jag inte skriver

jaja, nu ska ja dricka kaffe hoss manson å ta en bulla efter en lååång arbetsdag. Har ju sån tur att ja får slita arslet av mig varje dag mellan 9-10timmar..

Om ni undrar vad jag gjort har jag vart på Legends och röjt dansgolvet, där de va en liten kåtpock som skrek sexy lady å satte sig på knä och ville dansa med mig. BOWLINGEN där vi är stammisar får jag små pojkar att gråta. Fyllefest i Ålkilen 2gator ner 3hus bort, super(Y)
 
Godis står alltid på listan på fredagr. På 2veckor klipper jag minst 30hundar. Min kära rosa data är helt rensad och som ny tack vare Robert ca 2månader tillbaka :)

De spökar hoss Jocke å jag skrämmer livet av både mig själv han och emma. men de roligaste av allt va nog när jag spräckte byxorna på dansgolvet
Vi ha 2katter i huset. Först kommer Hulda, sen grynet, micke och birk, tätt därefter kommer jag SKITARG i rosa foppatåfflor rakt ut i ladan... Och de står en HUND i våran hästhage. Elr om jag ska va lite snäll , chihuahua ponny.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu får jag inte sitta vid Mansons dator mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0