BajsMellanVäxlarna

Har absolut ingen arning om vad man ska skriva, när man ser på mansons blogg har hon skrivit en hel jävla uppsatts, ibland varje dag. Finulig jävel dedär.....Jag tror hon får allt från, glöggen! Själv håller jag mig till mjölken.

 Jaha...nuda?...

 

Min favoritmat är langos men de vet ni ju redan!

Jag älskar att dansa, för att jag gillar att skaka på roompan. Min rumpa får din värld att skumpa!

Har säker berättat vilka mina favoritfärger är också men jag gör de igen så jag har något att fyllla ut mä! brun, beige, olivgrön, svart, vinrött är också fint. Skitvit(smuttsig vit) är också ganska nice.

Jag får ont under fötterna när jag har feber

Ibland när jag är arg går jag ner i källarn å skriker, högt som fan

Jag hatar clowner, äckliga jävlar

Jag luktar på nästan allting, eller petar på de

Mörkrädd

hahah jag är nog en busig jävel jag

I LOVE candy

vi alla har nog något ni andra inte lider av

väldigt rädd för myrer...SNUSKIGA typer

snusar bara lössnus, om jag inte blir bjuden förståss

Den jobbigaste känslan är nog när man åker buss och de kliar i röven.

Jämt när jag åker bil själv sitter jag och sjunger, både högt och mkt vackert. Jag är tondöv och sjunger falsk, mina hundar kommer när jag visslar iaf:)

Jag har kört in i stallväggen, nykter

 

OJOJOJ, nu ska jag berätta något varken du eller du eller du eller nån av er vet, just kidding.  

 

 

 

Kaffe? Kaffe? Kaffe? Kaffe?     Kaffe?!?

 
 Kaffe och Kaka kanske? :)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0