Siesta

Efter 5 och en halv timmes (ca 6 timmar med pauserna) är vi äntligen hemma. En mini semester va precis vad vi behövde! Dock var inte någon av hundarna så glada när vi va borta. Dom väckte huset imorse kl 4, hela kören sjöng i tackt och i otackt. Fast dom släpptes ut länge åt gången och sedan släpptes in hade dom lämnat en liten present här och var. 2 av hundarna åt knappt. Alla låg på övervåningen mesta av tiden, tills jag klev innanför dörrn (när vi kom hem gick sambon in först).  När jag släppte ut dom på gården stog alla 3 på rad och kissade.
Annabelle blev jätte glad när hon vi kom hem och hon fick se hundarna, hon hade lite hemlängtan.
Bilfärden både dit och hem blev hon åk-sjuk, som tur va hade jag tagit med "några extra tröjor" haha 5stycken och allihopa behövdes!
Jag har både fått god köttfärspaj, köttgryta och jätte god hemlevererad pizza! Dock skrämde pizza budet livet ur mig när hon kom. 
Va superfint väder nere i Västervik! Och Annabelle och gammel farmor hade jätte kul. :) 
De finns en super rolig netto affär där nere som har precis allt, typ. Allt från mat, chips, godis, strumpor, hästgodis, kläder, ljus, ja typ allt, till och med snus ;)
På vägen hem när vi hade fått lov att stanna för en paous köpte jag en kopp kaffe, för 20kr!!!! Tur som fan att den var god! M M Mm va god den va! Men aj aj aj vad de sved i plånboken....
Direkt när vi kom fick jag storstäda, dörren till sovrumet hade åkt upp, då passa katten på att sova av sig allt grus i HELA sängen. Nån av hundarna hade spytt ett par gånger, en annan hade både gjort nr 1 och 2. Dessutom hade dom utan lov gjort ett helt grustag här uppe, och i sofforna, och i trappen, med blöta små fötter. 
Nu ska jag vänta på att mitt hår ska torka efter min livs längsta dusch, sen ska jag hopp i säng annars blir jag så jävla ful och håret blir som en sne pannkaka! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0