Klockan går så satans fort och jag har bara min macka

Satan vad klockan vart mycket nu då! Känns som jag satte mig här för en kvart sen haha! Nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig..Igår åt jag så mycket chips att de inte fick platts nå mat hahaha! Och idag glömde jag äta riktig mat. Så i helgen överlevde jag på chips och macka, snacka om survivor! Kan tillägga att det fanns en och annan choklad bit med också.. :) 
Just nu har vi 2 löp-tikar i huset, min och en annan. Båda mina kastrerade hanhundar har "glömt" att dom är kul lösa..
Har vart vaken mer eller mindre sen halv 4 imorse. Nu börjar ögena bli trötta. 
 
Senast igår va Mrs Bambi här och åt frukost. Tycker de är jätte mysigt att den kommer hit. 
 
Nej, hopp i säng nu! Men först en macka! och en kvälls kiss för hela ligan!
 
Har tyvär inte några nya bilder. Slänger in En bild på mig och min gamle vän, denna häst kommer alltid vara min kärlek. Min Robban vad jag saknar dig <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0