Hemma på gårn

Äntligen lite sol! Som jag saknat den! Nu börjar snön försvinna! Bort bort, chas! Inte en enda snöflinga hör inte hemma på min gata!
Hundarna fick sig en långpromenad idag, som tacken för de släpade dom nog in varenda gruskorn från byn..
Britta och jag tog oss tidigare idag en mysig skogstur, hon fick trava av sig ordentligt och på vägen hem övade vi galopp från skritt, både höger och vänster sitter som en smäck!
Just nu ligger Annabelle i mitt knä och sover, älskade unge <3 Finns nog inte ett enda band i världen som är så starkt som kärleken mellan mamma och barn.
 
 
Imorgon åker jag, Annabelle och Jocke ner till Västervik och hälsar på hans farmor, och lilla Annabelle får träffa sin gammel farmor igen. Inte alla som hinner träffa sina barn barns barn, och vi har hunnit med ganska många gånger iaf :) super kul! Och godis påsn är full och redo för en lång road trip! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0