Bambi Bami snuset är slut

Idag tog jag sista hemmagjorda snusen. Jag fick bokstavligen dra med finger runt hela kanterna på bytten för att få ihop en sista rackare. 
Alla djuren är nattade och klara för dagen, förutom hundarna som ska ha en sista kvälls kiss innan jag hoppar i säng.
Jag hann inte med att rida idag. Sitter och tittar på massa fina islänningar just nu och dricker kaffe. GGGRRRH!
 
De här lilla bambit är i alla hästhagar på gården, och letar mat, fröken eller herr bambi river även trådar..i min hage har den inte gjort det än. Men fröken/herrn hoppar in/ut där tråden är som klenast.. inte snällt bambi!
 
 
 
 
Sitter just nu och pratar med en kompis, så de här inlägget tog dryga timmen att dra ihop haha.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0