Kamomill te

Igår var en lite jobbigare dag.Jag har ganska mycket att göra på dagarna just nu, och just nu samtidigt har jag svårt att varva ner ordentligt. 
Jag kände redan på morgonen när vi skulle åka hem från affärn att jag kände mig lite konstig, jag hade en konstig känsla i kroppen och var trött (trött på ett tröttare sätt haha).
Senare på dagen kändes de som jag skulle svimma vid bordet när vi satt och åt mat. Tacos..den va så jäkla god..men halva blev kvar när jag gick och la mig ner i soffan (åt upp den senare under kvällen) 
Sen började jag frysa nå så otroligt, fast jag hade både kläder och tjockt täcke på mig.
Jocke fick följa med mig ner i duschen, de va verkligen super skönt att sitta i de varma vattnet, fast han fick sitta lite kallt. Jag hade fortfarnade "svimm känslan" kvar och det kändes lite jobbigt att sitta i duschen så vi gick upp i sängen. 
Jag har haft lite högre puls nu under tiden jag haft svårt att varva ner.  
Idag känns det lite bättre, jag vilade extra både igår och idag och tänker hela tiden på att ta extra djupa och lugna andetag. Den tunga känslan över bröstet känns bättre, men jag känner mig lite öm och sliten i bröstmusklerna. 
Pulsen har lugnat ner sig.
 
Idag mitt på dagen var det 19,6 grader varmt i solen. Vi tog en långsam promenad ner till kontejnern och slände sopor.
 
Nu ska jag ta en kopp kamomill te och göra ett fotbad. 
 
 
 
  Love Love Love <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0