Tidningsbuden är samlade

Ääntligen har jag fått min lassagne, Mmmm M MMMMMM!! Fast de va i förrgår.
Pappsen va precis här på en kopp kaffe:) Annabelle somnade i hans famn vid bordet :´) Sånt gör mitt mamma hjärta glad :) 
Vart ute på en kylig ridtur, vad gör man annars på en fredag? haha ;) Smörjt upp lite träns och tyglar, dock höll fingrarna på att frysa ihjäl så man stog som en som är hundra år med parkingson och snusen hoppa åt alla håll förutom in i munnen. 
Läste en artikel igår om nån i Kina som har kommit på hur man blir av med ryggont, vilket jag får med jämna mellanrum efter allt bärande som jag efter 22år fortfarande gör käpprätt åt helvete. De va väldigt skönt åt ryggen, den tanten får en guld stjärna av mig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0