Hatchatcha

När jag har brottom torkar jag deon med hårblåsen.
En pizzabagare raggar på mig, haha. Jag får gratis kartoner iaf.
Hahah jag har vaknat av min egen snarkning, vaknar inte ens av brandlarmet. Låter som en valross som skriker ett parningsrop.
1 lampa tänd på natten, för mkt skräckfilm, men kan inte sluta. Snart blir de väll säter för man blir helt prillig i huvet.
Det har bott en uteliggare utanför mitt jobb i en kontejner, tydligen trivdes han  i sitt hushållspapper.
Min mormor, HON DU, hon är azum! Min idol, bortsett från roger pontare da.. hah
Ä väll dags att raka mina sexiga spiror snart..Känner hur fullmånen lockat ett tag nu.
När jag nyser uttalar jag alltid ett opraliknande "atjoooo" med en liten klang i toon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0