TrueVision

Favorit årstid : sen vår :)
Använder du keps : ja ibland
Vilken färg har dina gardiner : svart, beige, olivgrön, röd. Olika i varje rum
Äger du ett mjukisdjur : ja :)
Vilken färg har din mobil : rosa hahahah tutch hahahahah ( den va gratis ;) )
Har du ett eller fler jobb : japp
Favoritmat : Kyckling i grön curry och langos
Fulaste som finns : måste nog vara målade ögonbryn, och clowner
Hur många har du legat med : de man inte vet de lider man inte av ;)
Något du inte tål : tjat och gnäll. Falska människor
Hur många djur äger du : 6
Är du tillsammans med någon just nu : japp :)
Favoritfärg : brun, beige, olivgrön, svart
Vad har du för hårfärg : mörkbrun
Vad tycker du om blont hår : inte många som passar i de :)
Vart vill du bo : vet inte riktigt, en bit på sidan om:) alltså INTE mitt i centrum!
Finns de nån filmkaraktär du tycker är snygg : mjodu ;)
Läser du någon blogg : bara Estlands :)
Har du något problem : hahaha jaa alla som finns!
Använder du skärp : sometimes, mest som prydnad ;)
Får du ofta komplimanger : ja :)
Dansar du : ja, bra dessutom får jag ofta höra mkt ;)
Gillar du godis : jaaa :D
Favoritglass : piggelin och gammaldags vanilj
Vad tycker du om bisexuella tjejer : äckligt vidrigt! Tänker på sjukdomar då hahahah
Vilken är din favorit artist : Lucenzo, Daddy yankee, country musik
Har du fått nått fint av din pojk/flickvän : jaa, tack så mkt :)
Gillar du blommor : ja dom är fina
Har du körkort : yeah
Favoritchips : salt & vinäger, pringels hot chili
Vilka land vill du besöka : scottland, Island, Gottland, Estland. Och en jungel ;)
Vilken är din favorithundras : Akita, Amstaff, Jämthund. ( vissa pudlar, finns inte många fina! )
Äter du frukost : alltid!
Har du någon kär uppe i himlen : <3
Äger du en iphone : nope, inte ska jag gö de heller :)
Dricker du helst öl eller cider : ÖL!!! cider är så sliskit :S
Gillar du att åka karusell : njaa
Vad är manligt : lång och STARK ( något att hålla i när åskan går ;) ), köra bil bra, dvs komma på breställ som om de skulle vara en fjärt i vinden ;) , laga mat någorlunda bra, va händig, lite lagomt kaxig;)
Vad är omanligt : små spinkiga killar. ( behöver man säga mer? )
Har du tatueringar : yes
Använder du parfym : ibland :)
Dricker du te : ibland
Dricker du kaffe : ibland
Tycker du om kakor : Ooh yes!
Äger du en kanin : ja, en liten gullig stallkanin
Vad tycker du om militärer : grr ;)
Har du hål i örena : ja hur ska jag annars höra...... annars har jag 6st :)
Vad är du utbildad till : Djurvårdare, hundfrisör
Äter du frukt : ja de är gott de :)
DD eller Falu Kuriren : DD, då kan jag kolla vädret ;)
Bästa samt sämsta restaurangen : Lyktan! Insjöns pizzeria! Haha sämsta håller jag nog för mig själv ;)
Finns de nån person eller flera som du vet snackar skit om dig: haha ja, fortsätt med de så fördriver ni tiden bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0