that´s nasty~

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Alex 2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Stallet 3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Va ute 4. Vad hände dig 1993? - Vad hände världen 1993? ;) booo I´m here! 5. Udda förmåga/egenskap? - dricka folk under bordet, sjunga otroligt fult 6. Tre ord varför du sist spydde? - Mätt i magen 7. Vilken färg är din hårborste? - lila 8. Vad köpte du sist? - chips 9. Vad fick du senast i present? - 2 Superfina tröjer 10. Vilken färg är din dörr? - Vit 11. Var förvarar du dina pengar? - Där jag brukar ha dom 12. Hur var vädret igår? - Kallt 13. Vart kramades du sist? - I falun tror jag? 14. Vad ser du fram emot? - The sun 15. Vad är 15? - Det som kommer efter fjorton med före sexton 16. Vilken skostorlek har du? - 37 17. Vill du klippa dig? - maby 18. Är du över 25? - cm iaf;) 19. Pratar du mycket? - Haha det vet jag inte 20. Kollar du på O.C.? - Vafan är det? 21. Har ditt namn ett ”x” i det? - Badass, Ryssland, Kajs, ... Nope 22. Känner du någon som heter Steve? - yeah 23. Hittar du på egna ord? - om jag inte kommer på vad de heter 25. Är du en typiskt svartsjuk person? - nja 26. Vad har du för mobil? - samsung 27. Vem ringde dig sist? - Manson 28. Biter du på naglarna? - nono 29. Har du lockigt hår? - nej 30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Vill se Manson iaf! 31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - En i klassen xD 32. Hur många gånger har du svurit idag? - 1 33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - I don´t know :P 34. Har du sett filmen ‘Donnie Darko’? - haha Nej 35. Ska du jobba imorgon? - nope 36. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? - My pony 37. Vad borde du göra nu? - Lyssna på Marilyn Manson och äta kakor, efter att jag.....ja.... 38. Har du något smeknamn? - Badass, Ryssland, Kajs, 39. Sover du mycket? - mellan 7 och 9timmar :) 40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Haha ingen. Men de bästa filmerna genom tiderna är Transformers, Repo the Genetic Ophera, colombiana, och en jag inte kommer ihåg:) 41. Vad ska du göra på lördag? - De vanliga 42. När var du ute sist? - Nyss 43. Har du gråtit idag? - nej 44. Är du en glad person? - haha yaah 45. Har du roligt nu? - Jätte 46. Vad äter du helst? - Mat, cookies 47. Vem var du med sist? - Min syster 48. Vem fick du senast sms av? - Estland 49. Vad är hela ditt namn? - Jennifer Badass Kajs ;) fast Kajs går också bra! 50. Tycker du om någon just nu? - Nej jag hatar er alla hejdå!

Kommentarer
Postat av: Estland

Haha du glömde typ alla andra 50 smeknamn ;) Tänk att vi är så lik varann ändå :3 That's soooo..... awkward ... XD<3

Svar: that´s so nasty! <3
jenniferbadasskajs.blogg.se

2013-01-21 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0